tiistai 17. tammikuuta 2012

Pieniä iloja :)

Hei taas!

Välillä tuntuu, että pää räjähtää, kun ei pääse kunnolla treenailemaan ja nauttimaan juoksemisesta. Loukkaantumisten aikana on hetkiä, jolloin kaikki asiat tuntuu niin tyhjältä. Ja mikään kivakaan juttu ei oikeesti tunnu miltään. Mulla on tosi positiivinen elämänasenne, mutta nää pitkät loukkaantumisjaksot on silti henkisesti koetellut paljon. Ne kun sattuu olemaan mun  tähänastisen elämäni suurimpia takaiskuja.
Mä olen kuitenkin selviytyjä ja tarkoitukseni on nauttia elämän kaikista hetkistä. Jokapäiväiset pikkuasiat on kuitenkin parhaita! Ne pitää vain löytää ja nähdä.

Netistä löysin tänään kivan jutun. Just little things -arkisto on nettisivusto, johon on koottu paljon elämän hyviä pikkuasioita. Kokosin niistä kymmenen itselleni läheistä juttua, jotka liitin tähän postaukseen.

Onko mitään parempaa?!
Joskus on vaan niin paljon sanottavaa. Parasta hyven ysävien kanssa.


Urheilijalle erittäin hyödylliset. Palautuminen on parasta!

Mun omaa hömppää. En koskaan juokse ilman kynsilakkoja.

Mulla on taipumusta heittää läppää, jota valitettavasti kaikki ei vaan ymmärrä 
Tarviiks tätä ees perustella!!?


Mun tuuria toisinaan.
Tosi tärkeetä ja ihan parasta. Etenkin kisoissa saa huutaa!


Täällä saarella on tullut vähän niinkun tavaksi kiivetä rantakalliolle ihastelemaan aurinkoa.

Katsottiin sunnuntaina Hangover 2.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti