maanantai 12. maaliskuuta 2012

Pirteästi punaisissa



Terveisiä aurinkoiselta ja keväiseltä Lidingön saarelta! Etsin pirteän punaisen lenkkiasukokonaisuuden ja lähdin reilun 8 kilsan ulkolenkille. Olipas hauskaa etsiä kaikkia punaisia vaatekappaleita! Paljon ulkoilijoita oli kävelemässä rantareittiä pitkin. Näin taas paljon joutsenia, sorsia ja koiria. Jee, mä pystyn taas juoksemaan. En vieläkään ihan käsitä sitä..

Takki ja trikoot Asicselta.
 

Japanista ostetut sormikkaat. Olivat ihan liikaa, sillä lämpöä oli 14 astetta. Matkustivat siis lähes koko lenkin taskussa.
Tämän viiikon päätavoite on saada ehjä treeniviikko. Juoksutreenejä pyrin tekemään nyt mahdollisimman usein. Illalla menen taas spinningiin. Spinning on siitä hyvä korvaava laji, että syke nousee helposti ja siinä todella hengästyy. Lisäksi pohkeisiin ja nilkkoihin ei kohdistu tärähdystä ja ne saavat huilata polkemisen aikana. Käytän oikeita pyöräilykenkiä, jotta kuormitus kohdistuisi paremmin takareisille ja pakaroille (tärkeimmille juoksulihaksille). Laitan nyt tähän kuvat kengistä.

Pyöräilykengät (Shimano). Olen käyttänyt näitä pyörälenkeillä ulkona ja spinning-tunneilla. Käytän näiden kanssa pehmeitä ja hieman paksumpia urheilusukkia, sillä kengät tuntuvat sisältä jotenkin kovilta.



Panta pysyi päässä.










Parvekenäkymiä. Lunta ei enää näy.

Merinäkymä meidän parvekkeelta.
Lenkkarit saivat mutakylpyä metsäpätkillä.


Parvekkeella lenkin jälkeen.


2 kommenttia:

  1. Hahah, me ajatellaan ilmiselvästi jotenkin samoin! Mäkin olin jo valmiiksi kuvannut mun Shimanot, esitelläkseni hyvät spinningkengät :) No, säästelen jutun vähän myöhemmäksi...

    Toiseksi, en malttais millään odottaa, että lumet kaikkoavat myös Helsingistä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh!! Mun käsittääkseni noi mun Shimanot ovat ns.tavalliset pyöräilykengät, eikä tarkoitettu erityisesti spinningiin vaan kaikkeen pyöräilyyn. Mutta ovat hyvät!! :) Eihän niissä spinning-kengissä ole muuta eroa, kun ovat varmaan hieman kevyemmät ja tehty hengittävästä materiaalista eli vähän mukavammat käyttää sisätiloissa hikoillessa..

      Oon tulossa torstaina Helsinkiin ja ärsyttää jo valmiiks, kun pitää vielä kohdata loskaa :D

      Poista