torstai 18. huhtikuuta 2013

YOU ARE YOUR OWN LIMIT.


!Moi!

Kaikki hinkuu jotain puolimaratonia edeltävää fiilispostausta. Näitä teen. Näin tunnen. Näin valmistaudun. Näin nukun, syön ja lenkkeilen. Käyn hierojalla ja luen sähköpostia jne. Tää on se juttu. Jos maraton on parasta, niin puolikas on varmaan ainakin puoliks niin hyvä juttu. Ihanaa, tuskaa ja itsensä ylittämistä. Sitä flow-hömpötystä ja kaikkee. Hei oikeesti, ihan ku se nyt olis niin kivaa. Juostaan maantie rullalle ja toivotaan, että tulis enkka tauluun. Paha olo tulee varmasti. Ja olis siistii, kun sais viel hyvän sijoituksen. Mitä pidempi matka, sitä enemmän ehtii ajatellakin kaikkea. Näin maileritaustalla se on ärsyttävintä. Kisan kesto tekee siitä rankan, vaikka kilsavauhti ei olekaan niin ihmeellistä. Ainakaan mun mielestä ja meillä suomalaisilla. :)

Ai miltä nyt tuntuu? Ennen lauantaista starttia? Tunnen taas olevani nettimaailman tylsimys. Se on kisa. Juoksukisa. Oon juossut kaksvuotiaasta. Eka SM-puolikas. Se on vain hieman pidempi kisa. No ei jännitä. Mutta jospa vähän kuitenkin. Odotan innolla. Katsotaan, kuinka kovaa racer kulkee. Ja sehän kulkee. Olen juossut neljä puolikasta aiemmin, mutta nyt olen jotenkin valmistautunut. Tai ehkä ennemminkin latautunut. Nyt nähdään, kannattaako näihin valmistautua vai mennä vaan nykyajan fiilisvirrassa. Tämä puolikas on motivoinut mua treenaamaan vk-vauhteja hallikauden jälkeen. Olen edelleen ollut maltillinen ja järkevä. Kaikki itselleni asettamani tavoitteet ovat kesässä ja nyt suunta on hyvä. Tämä on vain välipala, joka olisi kiva herkutella antaumuksella loppuun asti ahmimatta.

En ota paineita!

Todiste1. Olen käynyt lenkillä. Syke ei näy, mutta ei se mitään lyönyt.


Niin ja viime viikonloppuna suoritin mun personal trainer -näyttökokeen!! Se muuten jännitti enemmän kuin kisat ikinä! Enää kirjallisen osuuden tentti ja sitten olen valmis! :D Jihaaaa..

ps. Saa kannustaa/ huutaa/ tsempata ja kovaa !!! Ja on muuten vähän pakkokin hei, jos reitin varrella pyöritte.. 

9 kommenttia:

  1. Onnea matkaan! Toivottavasti tuntuu hyvällä tavalla pahalta niin tulos lienee mainio :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, sitäkin tarvitaan.. :)

    VastaaPoista
  3. Paikan päällä en oo kannustamassa, joten täältä lähtee virtuaalihuudot! ;) Tsemppiä kisaan!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kaikki kannustukset otetaan vastaan!! :D

      Poista
  4. Tsemppiä kisaan ja tulethan sitten kertomaan miten kävi ja miltä tuntui! :) Toivottavasti tulisi edes vähän sitä flow-hömpötystä siinä juoksun aikana, silleen sopivasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsempit vastaanotettu, kiitos! :) Varmasti avaudun sitten täällä kaikesta mahdollisesta tai mahdottomasta! :D

      Poista
  5. Tsemppiä matkaan, Minna! En ole tulossa paikan päälle, mutta hengessä vahvasti mukana kannustamassa :)!

    VastaaPoista